מגזין טיולים והסעות 2022 מוניות גדולות בירושלים טיפים על מוניות גדולות בירושלים
מוניות גדולות בירושלים

טיפים על מוניות גדולות בירושלים

בכל פעם שאתה צריך לנסוע בירושלים, תצטרך לנקוט את הצעדים הדרושים כדי למצוא מונית. אתה רוצה לוודא כי המונית תבחר הוא הטוב ביותר עבורך ועבור הצרכים שלך.

מה צריך לדעת על מוניות גדולות בירושלים?

נסיעה במונית גדולה בירושלים היא הדרך הקלה והמהירה ביותר להתנייד בעיר. יש אלפי מוניות בעיר. עם זאת, חשוב לדעת כמה טיפים על מוניות גדולות בירושלים לפני הנסיעה.

נהגי מוניות בישראל צפויים להשתמש במערכת המונה. עם זאת, נהגים מסוימים עשויים לנסות לחייב אותך יותר ממה שאתה צריך לשלם. אם אתה משתמש במונה, אתה אמור לקבל קבלה בסוף הטיול שלך.

נהגי המוניות בישראל מוסדרים על ידי משרד התחבורה. כל המוניות נדרשות לציית לתקנה זו. הם חייבים לגבות מינימום של 13 שקלים עבור מונית בין 5.30 בבוקר ל 9 בערב. מחיר זה חל גם על מוניות שהוזמנו בטלפון.

אם אתם מתכננים לנסוע ברחבי ירושלים במונית, אתם עשויים לגלות שהעלות יכולה להשתנות בהתאם לשעה ביום ולמרחק. בנוסף, אתה עשוי לגלות כי אתה צריך לשלם תוספת עבור מזוודות נוספות ונוסעים.

חשוב גם לזכור כי כמה מוניות לא לוקחים כרטיסי אשראי. זה יכול להיות בעיה עבור תיירים. עם זאת, עליך להיות מודע לכך שחלק מחברות המוניות חתמו על הסכם עם עיריית ירושלים, והתחייבו להציע שירות הוגן.

חשוב גם לדעת כי אתה צריך לצפות לשלם תוספת אם אתה רוצה לנסוע לעיר העתיקה. בנוסף, ייתכן שחלק מהמוניות לא יפעלו בשבת.

איך להזמין מונית גדולה בירושלים?

השגת מונית גדולה בירושלים היא קלה, והרבה פחות יקרה מבירות מערביות אחרות. למעשה, אתה יכול אפילו להזמין מונית בעזרת אפליקציית סמארטפון.

אחת הדרכים הטובות ביותר להזמין מונית גדולה בירושלים היא להוריד את אפליקציית סיקסט. יישום זה עובד עם חברות מוניות מקומיות בירושלים, ומאפשר לך להזמין הנסיעה שלך בכמה צעדים פשוטים. בניגוד לאפליקציות אחרות, סיקסט לא מחייבת אותך להשתמש בה. זה עובד על ידי חיוב כרטיס אשראי המקושר לחשבון שלך, וזה עושה הזמנת מונית גדולה בירושלים רוח.

אחת ההטבות בשימוש באפליקציית מוניות היא שתוכלו להזמין מונית בשפה שבחרתם, כולל אנגלית, רוסית ועברית. היישום גם מאפשר לך לעקוב אחר המונית שלך, ולקבל קבלה כאשר הנסיעה שלך הושלמה.

בעת הזמנת מונית גדולה בירושלים, יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע. ראשית, אם אתה נוסע באוויר, ייתכן שלא תהיה לך גישה למונית בשדה התעופה. עם זאת, ישנן אפשרויות בשדה התעופה בן גוריון. אפשרויות אלה כוללות שירותי רכב פרטיים, כמו גם אוטובוס ציבורי.

אפשרות נוספת היא להזמין מונית באמצעות מפעיל סיור. זה מבטיח שתקבל נהג אמין, ואתה גם יודע שתחויב במחיר כנה.

איך לבחור מונית גדולה בירושלים?

לקחת מונית גדולה בירושלים יכול להיות קל, נוח ובטוח. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אפליקציה. סיקסט, גט ואובר הן שלוש אפליקציות פופולריות שיכולות לעזור לכם להזמין מונית. הם מקושרים לשיעורי מטר בתוך הערים, ולכן הם דרך מצוינת להתנייד.

חברות מוניות מסוימות ישלחו אליך גם נהג יהודי אם תשאל. זה לא הנורמה, עם זאת. ייתכן שהנהג ינסה לגבות ממך מחיר בלתי סביר, או ינסה לשכנע אותך לא להשתמש במונה. עדיף להסכים על מחיר לפני שאתה נכנס למונית.

מחיר הנסיעה שלך יהיה תלוי בשעה ביום, במרחק שאתה הולך, במספר האנשים במסיבה שלך ובכמה מזוודות אתה נושא. אם אתה הולך לשדה התעופה, אתה צריך לצפות לשלם תשלום נוסף.

אם אתם נוסעים משדה התעופה בן גוריון לירושלים, אתם יכולים להזמין מונית מראש. ניתן גם להזמין מונית בשדה התעופה. המוניות מוסדרות על ידי רשות שדות התעופה.