מגזין טיולים והסעות 2022 תיירות,תכנון טיולים כיצד לתכנן מסלול טיול בטוסקנה?

כיצד לתכנן מסלול טיול בטוסקנה?

ייתכן שאתה תוהה כיצד לתכנן מסלול טיול בטוסקנה. מאמר זה מספק כמה עצות מועילות לתכנון טיול לאזור זה באיטליה. ‏ לפני שאתה עוזב, אתה צריך לקבוע כמה זמן אתה רוצה לבלות בטוסקנה. אז תחליט אם תצטרך מכונית או לא. אולי תרצה גם לגלות איך לעקוף את היקבים באזור.

כמה זמן כדאי לבלות בטוסקנה?

טוסקנה היא אחד האזורים הגדולים באיטליה ומציעה מקומות רבים לראות ולעשות. עדיף לבלות כמה ימים או שבוע בחקר האזור, ולשקול לשכור מכונית כדי לחקור את הערים והכפרים הרבים. אם אתה מבקר בפעם הראשונה, יום או יומיים יספיקו כדי לחקור את האזור. אם כבר ביקרת, שבוע או יותר יהיה מתאים יותר.

ישנן סיבות רבות לבקר באזור זה, כולל היופי הטבעי המדהים וההדר האמנותי. בנוסף ליופייה, טוסקנה גם מתגאה במספר רב של ערים ויקבים. זהו יעד פופולרי עבור יצרני חגים והוא מלא בגלריות אמנות ברמה עולמית, יינות מפוארים, ונופים עוצרי נשימה.

שבועיים בטוסקנה יאפשרו לך לבקר בפירנצה, סיינה וברוב ערי ימי הביניים. אתה יכול גם לבלות כמה ימים נינוח על החוף, או ב אגריטוריסמו. טוסקנה היא יעד נהדר למשפחות וזוגות שרוצים לחוות טעימה אמיתית מאיטליה.

למרות שמערכת התחבורה הציבורית באיטליה נרחבת ואמינה, חשוב לתכנן היטב את הנסיעה שלך. בזמן שזה אפשרי לנסוע באוטובוס או ברכבת, עדיף לשכור מכונית כדי למקסם את הגמישות שלך. שימוש במכונית יאפשר לך לחוות האזורים הכפריים של טוסקנה ללא הטרחה של ניווט אוטובוסים או רכבות צפופים.

האם אני צריך רכב בטוסקנה?

נסיעה בטוסקנה ללא מכונית היא פתרון מעשי. משרדי השכרת מכוניות רבים ממוקמים ליד תחנות הרכבת הראשיות ושדות התעופה. זוהי הדרך הנוחה ביותר לראות את האזורים הכפריים. הוא גם מאפשר חופש מלוחות זמנים קבועים ושביתות תחבורה בלתי צפויות. הנה כמה טיפים לנסיעה ללא מכונית: אין זה הכרחי לשכור מכונית בערים, אך ייתכן שתרצו לשכור מכונית באזור הכפרי.

האם אני צריך מכונית בטוסקנה אם אני נוסע לבד? אולי לא נוח לך לנסוע באזור הכפרי במכונית שכורה, אבל יהיה לך נוח לחקור את הערים ואת הערים ללא מכונית. רוב סוכנויות ההשכרה מציעות שירותים נוספים, כגון נווטי ג 'י-פי-אס ומושבי מכוניות לתינוקות, שיכולים להיות שימושיים.

אולי תרצה לשכור מכונית אם אתה מתכנן לצאת לטיול יום או לטיול קצר. לפירנצה יש נמל תעופה בינלאומי ורכבות מהירות זמינות ממגוון ערים. פירנצה היא נקודת קפיצה גדולה לטוסקנה והיא קרובה לאזור היין של קיאנטי. תחנת הרכבת סנטה מריה נובלה היא גם מקום נוח לשכור מכונית. תהליך השכרת הרכב הוא קל וישיר.

בזמן נהיגה בטוסקנה, אתה צריך להיות מודע לחוקי התנועה בכביש. באזורים מסוימים בכפר יש דרכים מוגבלות או לא. בדרך כלל הכבישים אינם עמוסים במהלך השבוע, אך בימי ראשון אחר הצהריים ניתן למצוא פקקי תנועה.

https://youtu.be/X-s-abBrToA

כיצד מגיעים ליקבים בטוסקנה?

אם אתה רוצה לחקור את ארץ היין של טוסקנה, יש כמה דרכים לעקוף. אתה יכול לשכור מכונית או לרכב על וספה. יש אנשים שמעדיפים את הנוחות של מכונית שכורה. אם תבחר באפשרות השנייה, יהיה לך את החופש לחקור את האזורים בקצב שלך. כדי להפיק את המירב מהזמן שלך בטוסקנה, אתה גם רוצה להחליט מה אתה רוצה לקבל מתוך החוויה. לדוגמה, האם ברצונך לחקור את ההיסטוריה והתרבות של טוסקנה תוך כדי טעימת יין?

אם אתה נוהג בעצמך, אתה רוצה להביא את מצבר מכונית ומטען. לאחר מכן, אתה יכול להשתמש בו לטעון את הטלפון שלך בזמן שאתה נוסע באזור. כמו כן, זכור כי כבישי כפר קטנים וחניונים יכולים להיות צרים מאוד. תלוי ביום, אולי תרצה להביא איתך רכב קטן יותר.

אם אתה לא רוצה לנהוג, הדרך הנוחה ביותר לנוע סביב טוסקנה היא ברכבת. התחנות הראשיות ממוקמות בדרך כלל במרכז הערים. והרכבת זולה יחסית. בנוסף, זה ייתן לך תצפית מצוינת על האזורים הכפריים והיקבים.

אם אתה רוצה לחקור את האזור הכפרי של טוסקנה ולשתות יין, אתה יכול לקחת סיורים מאורגנים או להשתמש בתחבורה ציבורית. שימוש בתחבורה ציבורית ידרוש קצת תכנון, אבל זה אפשרי להגיע ליקבים באזור ללא הרבה טרחה. אתה יכול לקחת רכבות מערים גדולות כמו פירנצה או סיינה. אלה שנוסעים לפירנצה יכולים להחליף רכבות באמפולי. אחרי שאתה יורד מהרכבת, אתה יכול לקחת מונית או לארגן שירות מכוניות שייקח אותך ליקבים.