מגזין טיולים והסעות 2022 טיול לדרום אפריקה לצאת לטיול בדרום אפריקה
טיול לדרום אפריקה

לצאת לטיול בדרום אפריקה

טיול לדרום אפריקה זו דרך נהדרת ליהנות מחופשה. מדינה זו ממוקמת בקצה הדרומי של יבשת אפריקה והיא מקום נהדר לראות בו חיות בר. המדינה מורכבת מכמה מערכות אקולוגיות מובחנות, כולל יעד ספארי עצום היבשתי בשם הפארק הלאומי קרוגר. ישנם גם חופים יפים ויווילנדים שופעים באזור הכף המערבי של המדינה.

מה לדעת לפני שאתה יוצא לטיול בדרום אפריקה?

טיול בדרום אפריקה יכול להיות חוויה מדהימה, אבל כדאי גם להיות מודע למפגעים מסוימים. הטיפים הבאים יעזרו להפוך את המסע שלכם לבטוח ומהנה יותר.

ראשית, בצע מחקר על מה שאתה רוצה לראות ולעשות. אם אתה הולך לנסוע ברכב, וודא שאתה מודע לכבישים ולחוקים השונים השולטים בתנועה.

לדוגמה, אל תתפלאו אם אתה רואה רמזורים ללא אות או עצירה איטית מדי. אם אתם נוסעים ברכבת, שימו לב שישנם אזורים רבים שבהם מוגבלים נסיעות הרכבות.

כמו כן, אל תפחד להשתמש בשילוב של מצבי תובלה. השכרת רכב היא לרוב אפשרות טובה יותר, אך שימו לב לכך שמוניות הן גם התרחשות שכיחה.

חשוב גם לציין כי התחבורה הציבורית אינה אמינה ככל שהיא יכולה להיות. לדוגמה, מוניות לא תמיד זמינות, לכן הקפד להזמין אותם מראש. לחלופין, אתה יכול להשתמש באפליקציה כמו Uber כדי להקל על המסעות שלך.

עליכם לקרוא גם על החוקים השונים הנוגעים למדינה בה אתם מבקרים. חוק האדמה משתנה מעיר לעיר, אך עליכם להיות מודעים לכך שעבריינים מכוונים לרוב לתיירים ומטיילים. הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא להשתמש בשכל הישר.

למה לצאת לטיול בדרום אפריקה?

דרום אפריקה, המכונה 'אומת הקשת', היא ביתם של שפע של תרבויות וחוויות. תוכלו למצוא היסטוריה סוערת ומגוון סביבות ופעילויות. בין אם אתם מחפשים חיות בר, תרבות, היסטוריה, מוזיקה או מטבח, לדרום אפריקה יש משהו שיתאים לכם.

למרות גודלה, דרום אפריקה קלה יחסית להתמצאות. אתה יכול לנסוע מעיר לעיר באמצעות תחבורה ציבורית, או לבחור באוטובוס נסיעות זול למרחקים ארוכים.

ישנן כמה דרכים להסתובב ברחבי הארץ, אך טיסה היא ככל הנראה הקלה ביותר. נסיעות אוויריות בדרום אפריקה הן בטוחות וזולות יחסית, וחברות תעופה בעלות מוניטין כמו קומאייר וקולולה מציעות שירותים אמינים. אתה יכול למצוא גם טיסות בר השגה באתרים כמו Skyscanner.

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בדרום אפריקה הוא לצאת מהעיר ולחקור את הנופים הרבים במדינה. הרי דרקנסברג, למשל, מציעים כמה מהטיולים הרב-יומיים הטובים ביותר במדינה. אתה יכול גם לפנות לאוקיאנוס ההודי לזמן חוף כלשהו, ​​או לקיאק דרך נתיבי המים של סנט לוסיה.

תעשיית היין של דרום אפריקה היא גם תיקו גדול. רוב הכרמים ממוקמים מחוץ לקייפטאון, ותמצאו טעימות יין וסיורים ברבים מהחוות המרשימות ביותר במדינה.

המקומות הטובים ביותר לטיול בדרום אפריקה

בין אם אתם מתכננים לצאת לספארי או לטיול בכביש, ישנם הרבה מקומות נפלאים לבקר בהם בדרום אפריקה. מדינה זו היא אחד היעדים הטובים ביותר עבור מטיילים. זהו יעד נסיעות אידיאלי למשפחות, זוגות או מטיילים הרפתקנים.

קייפטאון היא אחת ממקומות החופשה הטובים ביותר בדרום אפריקה. עיר זו היא יעד פופולרי בגלל החופים הבתוליים שלה, יופי טבעי מרהיב, קניות בוטיק, אוכל משובח ויין ברמה עולמית. זה מדורג בעקביות כאחד ממקומות החופשה המובילים בעולם לזוגות ומשפחות.

ביוהנסבורג יש חיי לילה ותוססים בידור כותרות. העיר עברה תקופת ירידה בעשרים השנים האחרונות, אך כיום היא חווה זרם של עסקים ותיירות. העיר חווה גם עלייה בהשקעות זרות.

אם אתם מחפשים חופשה ייחודית והרפתקנית בדרום אפריקה, שקלו טיול דרך לאורך מסלול הגן. זהו אחד הכוננים היפים בעולם. המסלול מתפתל לאורך החוף, מעבר לחופים וכפרי חוף הים, ושמורות ויערות משחקי עבר. אתה יכול לשכור רכב ולחקור את מסלול הגן לבד או להזמין טיסת שכר בין יעדים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://safaricompany.co.il/package/%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%A1%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91/