מגזין טיולים והסעות 2022 טיולים לתאילנד מתכננים טיול לתאילנד? אל תחמיצו את ההמלצות הבאות
תאילנד

מתכננים טיול לתאילנד? אל תחמיצו את ההמלצות הבאות

תאילנד היא ארץ קסומה, עם אנשים מסבירי פנים, ג'ונגלים שופעים וחופים טרופיים מדהימים. ברגע שאתם נכנסים לממלכה הקסומה הזו, אתם מתקבלים בקליידוסקופ של צבעים עזים, ניחוחות מפתים ומגוון חוויות שמעירות את החושים שלכם. עם זאת, עם שפע כזה של יופי ותרבות לרשותך, זה יכול להיות מכריע לתכנן את הטיול המושלם. אל חשש, הכנו עבורכם כמה המלצות חיוניות שידריכו אתכם במסעכם במדינה המהפנטת הזו.

מסיור ברחובות ההומים של בנגקוק ועד צלילה למים הצלולים כבדולח של איי פי פי, תאילנד תשאיר אתכם מכושפים ולהוטים לגלות עוד מהאוצרות החבויים שלה.

היעדים המובילים לטיול שלכם בתאילנד

כאשר מתכננים טיול לתאילנד, עיר הבירה התוססת של בנגקוק צריכה להיות התחנה הראשונה שלך. העיר ההומה הזו היא לא רק ביתם של אטרקציות איקוניות כמו ארמון המלך ווואט ארון אלא גם מציעה הזדמנות ללכת לאיבוד בשווקי הרחוב התוססים שלה, שם תוכלו למצוא מגוון פנטסטי של מוצרים ואוכל מקומי.

צ'יאנג מאי, הנוסעת לצפון תאילנד, היא יעד חובה לביקור, רווי היסטוריה ותרבות. מוקפת בהרים יפים ונופים ירוקים שופעים, צ'יאנג מאי היא מושלמת עבור אלה שרוצים לחוות את התרבות התאילנדית האותנטית, לצלול לתוך המטבח המקומי ולחקור את הטבע.

הדרום ידוע בפוקט, אי המתהדר בחופים עם חול לבן ובחיי לילה תוססים. פוקט מציעה אתרי נופש יוצאי דופן ופעילויות על החוף, מה שהופך אותה למקום האידיאלי להירגע, להירגע ולהתפנק ביופיו של ים אנדמן.

דברים לעשות ולראות בתאילנד

תאילנד מציעה אינספור הזדמנויות למבקרים לעסוק בחוויות ייחודיות וליצור זיכרונות לכל החיים. אטרקציה אחת שחובה לראות היא השווקים הצפים, שם מוכרים מוכרים תוצרת טרייה, פרחים ריחניים ומעדנים מקומיים מהסירות שלהם. צאו לשיט בסירה ארוכת זנב כדי לחקור את הדוכנים התוססים ולטבול את עצמכם באווירה ההומה.

אם אתם נהנים מהטבע ומחיות הבר, בקרו בפארק הלאומי קאו יאי (Khao Yai National Park) או בפארק הלאומי דוי אינתנון (Doi Inthanon National Park). מקלטים ירוקים אלה מתפארים ביערות עבותים, מפלים גועשים ומגוון ביולוגי שופע שחובבי טבע יכולים לחקור.

תאילנד מפורסמת גם בסצנה הקולינרית העשירה שלה, אז שקול לקחת שיעור בישול כדי ללמוד את הטכניקות והמרכיבים מאחורי מנות תאילנדיות פופולריות. מקארי ריחני ועד סלטים צבעוניים, תוכלו להדהים את החברים ובני המשפחה שלכם עם כישורי הבישול החדשים שלכם כשתחזרו הביתה.

לבסוף, הקפד לבקר במקדש בודהיסטי בזמן שאתה בתאילנד. חללים יפים ושלווים אלה לא רק מציעים הזדמנות להתבוננות שקטה, אלא גם מספקים תובנה לגבי המורשת הרוחנית והאדריכלית של המדינה. ביקור בארמון המלך המפורסם בבנגקוק או במקדש המהפנט של בודהה האזמרגד הם רק כמה דוגמאות לאתרים הקדושים של תאילנד שמחכים לכם.

החוויה הקולינרית

המטבח התאילנדי ידוע בטעמיו המדהימים, עם מגוון מנות המתאימות לכל חיך. החוויות הקולינריות שיהיו לכם בארץ הן לא פחות ממדהימות. מהטעמים המפתים של אוכל הרחוב ועד לטעמים המעודנים של מסעדות עם כוכבי מישלן, בלוטות הטעם שלכם בהחלט יזכו לפינוק.

התחילו עם המנות האיקוניות שתאילנד מפורסמת בהן ביותר. פאד תאי, עם הטעמים העזים והניחוחות מעוררי התיאבון, הוא חובה לנסות ואילו מסמאן קארי, עם המרקם העשיר והקרמי שלו, מציע שילוב מענג של תבלינים. אל תפספסו את טעימת סלט הפפאיה הירוק הטרי והחריף, המציג באופן מושלם את האיזון של המטבח התאילנדי בין מתוק, חמוץ וחריף.

לחוות את המטבח התאילנדי לא רק באמצעות אכילה אלא גם באמצעות למידה. קחו שיעור בישול מקומי, שבו תוכלו ללמוד כיצד ליצור את המנות התאילנדיות האהובות עליכם ולקבל הבנה מעמיקה יותר של תערובת הטעמים שהופכת את המטבח התאילנדי לכל כך ייחודי. כשאתם חוקרים את היעדים הציוריים המוזכרים בחלקים אחרים של פוסט זה, אל תשכחו להתענג על החוויות הקולינריות המגוונות שיש לתאילנד להציע.

בקרו בחופים

תאילנד מתגאה בכמה מהחופים היפים והקסומים ביותר בעולם עם מים חמים וצלולים המושלמים לרגיעה וספורט מים. בין חופים אידיליים אלה, ריילי ביץ 'בולט כמפלט מצוין מההמולה של החיים המודרניים. נגיש רק באמצעות סירה, החולות הבתוליים והסביבה השלווה מבטיחים ביקור בלתי נשכח באמת. חובבי שנורקלינג וצלילה לא יתאכזבו, מכיוון שמימיה של תאילנד שופעים בעלי חיים ימיים, ומציעים חוויות מדהימות מתחת למים.

עבור חובבי קולנוע וחובבי חוף כאחד, איי פי פי הם יעד חובה. האיים המדהימים הללו שימשו כאתר הצילומים לחלק מהסצנות מהסרט המפורסם "החוף", בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו. עם הצמחייה העבותה שלהם, חול לבן אבקתי, כמו גם מי טורקיז ואזמרגד, איי פי פי עומדים במוניטין שלהם כגן עדן ציורי. לא משנה באיזה יעד חוף תבחרו בתאילנד, תתוגמלו ביופי מעורר השתאות ובחוויה בלתי נשכחת באמת – ההשלמה המושלמת לפינוקים התרבותיים והקולינריים שנחקרו מוקדם יותר בטיול שלכם.

פרטים נוספים בלינק המצורף: המלצות לטיול בתאילנד